romb romb
532
BLOG

Konferencja "jak nie było"

romb romb Polityka Obserwuj notkę 20

Kolejna konferencja smoleńska i jak widzę pełna koncentracja na tym, aby szukać rys w dotychczasowych ustaleniach i je w bardziej lub mniej profesjonalny sposób próbować obalać. Ciągle trwa ustalanie jak się katastrofa nie wydarzyła. Nie widzę żadnych prelegentów, którzy przedstawiają całościową koncepcję pod tytułem "tak było" z jaimiś innymi dowodami niż te kwestionowane. Dotychczasowe teorie oparte na helu, ludziach którzy przeżyli, wybuchach trotylu oraz rozproszonej mgle jakoś nie są dalej forsowane choć były prawie już udowodnione. Mam nawet wrażenie, że uczestnicy za chwilę zgodzą się z wnioskiem, że katastrofa się nie wydarzyła.

Nie mam watpliwości po co działa ten zespół. Zastanawia mnie tylko dlaczego PiS jest tak bardzo zdeterminowany żeby przerżnąć kolejne wybory.

romb
O mnie romb

Niesystematyczny, rozsądny, praktyczny w miarę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka